Wednesday, November 08, 2006

Ύστερα από αρκετό καιρό ξαναδημοσιεύω με αφορμή
το πρώτο θέμα της Ελευθεροτυπίας της Τρίτης 7 Νοεμβρίου 2006.
Ανεβάζω στο Blogg την επιστολή που έστειλα στον Διευθυντή της εφημερίδας.

Κύριε Διευθυντά
Γράφω πρώτη φορά στέλνω επιστολή σε εφημερίδα για να διαμαρτυρυθώ
για το κατάντημα της εφημερίδας σας να ξεπέσει στο λαικισμό του
συγκεκριμένου δημοσιεύοντας μ΄αυτό τον κραυγαλέο τρόπο.
Ωραία δημιουργήσατε θέμα, ξεπουλήσατε αλλά μέσα από μία
κατα-κίτρινη δημοσιογραφία την οποία κατακρίνατε.
Είμαι πατέρας δύο αγοριών 14 και 10 χρονών και σας
πληροφορώ ότι τίποτα από αυτά ΔΕΝ ισχύει. Και τα παιδιά μου
διαβάζω, εγώ και η μητέρα τους, και ασχολούμε συνεχώς μαζί τους,
και φυσικά δεν έχω και δεν είναι σκοπός μου ούτε τα ακριβά αυτοκίνητα,
ούτε τα σπίτια με πισίνα, ούτε είχαν τα παιδιά μου μπειμπι-σίτερ ούτε
δεν ξέρω τι άλλο πιστεύει ο συντάκτης της επιστολής ότι συμβαίνει
σήμερα στις Ελληνικές οικογένειες. Αυτά που αναφέρονται στην επιστολή
είναι έξω από την σημερινή πραγματικότητα και προφανώς οι υπεύθυνοι τις
εφημερίδας θα ζουν μέσα σ΄αυτή την πραγματικότητα δηλαδή μέσα στο 5% του πληθυσμού στο οποίο αναφέρεται η επιστολή. Αποκομένοι όμως από την πραγματικότητα η εφημερίδα σας γίνεται γραφική. Θα ξέρετε ότι κανένα παιδί σ΄αυτή την ηλικία δεν μπορεί να έχει τέτοιο λογοτεχνικό ταλέντο - θα σας θεωρούσα εξερετικά αφελείς αν πιστεύετε ότι την επιστολή την έγραψε ο μικρός 13χρονος - και ο μόνος λόγος που πιστεύω ότι δημοσιεύσατε την επιστολή είναι καθαρά για λόγους προβολής της εφημερίδας σας.
Υ.Γ.1 Δεν παρακολούθησα κανένα δελτίο ειδήσεων στο οποίο έμαθα ότι
βγήκε η μητέρα του παιδιού και μίλησε. 4 βράδια την εβδομάδα από τις 8 εως τις 10.30 το βράδυ πηγαίνω τα παιδιά μου στο πόλο, κάθομαι και τα παρακολουθώ και εισπράτω από αυτή την διαδικασία όλα αυτά που κάθε γονιός στην πλειοψηφία εισπράτει.
Υ.Γ.2 Απο ότι έμαθα βγήκε στα κανάλια η μητέρα του παιδιού και είπε
ότι την επιστολή την έγραψε το παιδί της μόνο του. Αν αυτό ισχύει, τότε οι εμπειρίες που περιγράφονται προέρχονται από τον τρόπο που η ίδια μεγάλωσε το παιδί της. Ας κάνει πρώτα την αυτοκριτική της και μετά ας πάρει σβάρνα τα κανάλια.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home